Silkeborg Fiskeriforening har købt nye lokaler

Kære medlemmer.

Det er med stor fornøjelse, at bestyrelsen kan fortælle vores medlemmer at foreningen har købt nye, større og bedre lokaler.

Lokalerne er beliggende Nylandsvej 70 i Silkeborg (den tidligere Pinsekirke). De gamle lokaler i Søndergade vil blive sat til salg.

Der er naturligvis lidt arbejde forbundet med overtagelsen. Så vi vil rigtig gerne, hvis du har tid, lyst og evner til at hjælpe til.

Konkret søger vi hjælp til tætning af taget (tagpap, og det haster), flytning af et par døre, maling af vægge både ude og inde, lidt elektrikerarbejde med mere og naturligvis hjælp til flytning fra vores nuværende lokaler i Søndergade.

Har du tid og lyst til at give en hånd med, er du velkommen til at kontakte næstformand Karlo Jespersen på naestformand@silkeborg-fiskeriforening.dk eller på telefon 4018 4791.