Gudenå (Hejnæsvej)

BådCrecent jolle, der ligger ved en privat bro over for Hejnæsvej 7, Ry. Man kan se en bro fra tilkørselsvejen, men vores bro er placeret 50-100 meter nedstrøms.
NummerSB1090.
PositionN 56.0656 Ø 9.7294.
ParkeringDer kan parkeres på den viste parkeringsplads ved Hejnæsvej (Loftsbjerggård / Sønderlund). Selvom der ved indkørslen til Hejnæsvej er et “indkørsel forbudt” skilt, er kørsel til parkeringspladsen dog tilladt. Der må kun parkeres som vist på billedet og ikke foran skovvejen.
SæsonHele året. Båden må under ingen omstændigheder sejle i is.
Beslag til el-motorPå denne båd er der et beslag til frontmonterede Minn Kota el-motorer. Beslaget er monteret med stærk montagelim. Forsøg på at afmontere beslaget vil beskadige beslag og plade.
BemærkDet er i henhold til reglerne for fiskeri kun tilladt at benytte båden fra solopgang (og ikke før kl. 06.00) og til solnedgang.
TilsynsførendeSe Tilsyn og fejlmelding.
BookingSilkeborg Fiskeriforenings bådbooking.
Interaktivt kortFuldskærms interaktivt Google Maps kort med mulighed for at få vist position. Læs mere om mulighederne her.
PrintPrintervenlig kort over åen.
Fiskevand revideret 1. oktober 2020.

Billeder

Båden i Gudenåen (Hejnæsvej) mellem Mossø og Gudensø
Båden i Gudenåen (Hejnæsvej) mellem Mossø og Gudensø.
Parkeringspladsen ved Hejnæsvej. Der må kun parkeres som vist på billedet og ikke foran skovvejen.