Brassø (Myrehus)

BådCrecent 405 jolle.
Båden har fået ny plads og ligger ved plads nr. 0.
NummerL 050.
PositionN 56.1476 Ø 9.5593.
ParkeringVed booking af båden ved Myrehuset har man tilladelse til at køre i én bil til parkeringspladsen ved bådene. Der skal parkeres på det grusbelagte område til venstre og ikke på græsset foran broen til jollerne.

For at undgå en eventuel bøde skal der placeres en synlig, midlertidig kørselstilladelse i bilen. Du kan printe og udfylde en midlertidig tilladelse her. Tidspunkterne på tilladelsen skal være identiske med bookingtiderne i bookingsystemet.
SæsonHele året. I vinterperioden står båden på en jollevogn, men kan bookes på normal vis. Efter endt brug skal båden tilbage på jollevognen og låses som vist på billederne længere nede på denne side. Båden må under ingen omstændigheder sejle i is.

Den aktuelle status kan ses på bådafdelingens statusside.
Beslag til el-motorPå denne båd er der et beslag til frontmonterede Minn Kota el-motorer. Beslaget er monteret med stærk montagelim. Forsøg på at afmontere beslaget vil beskadige beslag og plade.
BemærkDer må ikke benyttes motor (gælder også el-motor) i Avnsø (Brillerne) og Vejlsø.
TilsynsførendeSe Tilsyn og fejlmelding.
BookingSilkeborg Fiskeriforenings bådbooking.
Interaktivt kortFuldskærms interaktivt Google Maps kort med dybdekurver og mulighed for at få vist position. Læs mere om mulighederne her.
PrintPrintervenlig kort over søen.
Fiskevand revideret 1. oktober 2014.

Billeder

Båden ved “Myrhus” i Brassø
Båden ved “Myrhus” i Brassø.
Brassø båd (jollevogn)
Jollevognen og båden skal låses sammen som vist på billedet.
Trailerlås
Trailerlåsen låses op med nøglen til båden. Husk at låse den igen efter brug.
Brassø båd (drænhane)
Drænhanen skal efterlades åben efter endt brug som vist på billedet.