Silkeborg Fiskeriforenings Juniorklub

Silkeborg fiskeriforenings Juniorklub, er en klub til den yngre del af foreningen. Vi mødes hver torsdag udenfor skolernes ferie kl. 19.00 til 21.00. Her laver vi grej, tager på fisketure og snakker om fiskeri. I vinterhalvåret er vi altid inde i foreningens lokaler på Nylandsvej 70, og om sommeren, er vi på fisketur, hvis vejret er til det.

I juniorklubben har vi en række dygtige juniorlederer, der har erfaring i at undervise børn i fiskeri. De er selv meget entusiastiske og dygtige lystfiskerer, og kan derfor garantere nogle spændende og lærerige timer. Vi har vores eget værksted, der gør vi kan lave en række forskellige ting, som:

• Fluebinding
  • Shadstøbning
  • Spinnerbyg

I klubben er der plads til alle, ligegyldigt niveau, og der er altid garanti for at lære noget nyt.

Ofte stillede spørgsmål

• Hvordan bliver jeg medlem af juniorklubben?
    Det eneste man skal, er at være medlem af Silkeborg Fiskeriforening samt være under 18. Så er man automatisk medlem af klubben. Dog anbefaler vi at alle under 12 år har en forældre med.
  • Er der tilmelding?
    Til en normal klubaften er der ingen tilmelding, så der skal man bare møde op. Men til vores klubture er der altid tilmelding.
  • Kan man være med, selvom man ikke har en fiskestang?
    Vi har en række udstyr til rådighed i klubben, så medlemmer der ikke selv har udstyr kan være med.
  • Hvad koster det at være medlem?
    Det koster kun 50 kr om året for alle medlemmer under 18 år. For de 50 kr. kan man frit være med til juniorklubaftenerne, hvor man får det grej man laver, med hjem helt gratis. Som udgangspunkt er vores klubture også gratis, men arrangerer vi en større tur, så kan der godt komme egenbetaling på turen.
  • Må forældrene godt kigge med?
    Der er varm kaffe på kanden 😉

Er der yderligere spørgsmål, så er man velkommen til at kontakte vores Juniorleder Emil Hjorth på 2184 9221 eller emil685hmail@gmail.com.

Klubtur fra 2020, hvor bådene var på vej ud.
Klubaften fra 2021.
Klubtur efter aborre efterår 2020.