Mossø (Lindholmvej)

BådSilkeborg jolle, der ligger ved en privat bro ved Lindholmvej 41, Ry.
NummerSB819.
PositionN 56.0462 Ø 9.7060.
ParkeringFølg Silkeborg Fiskeriforenings skilte til den viste parkeringsplads. Der kan ikke køres helt ned til båden.
SæsonHele året. I vinterperioden ligger båden på land, men kan bookes på normal vis. Efter endt brug skal båden tilbage på land, hvilket kræver mindst to voksne. Båden må under ingen omstændigheder sejle i is.

Den aktuelle status kan ses på bådafdelingens statusside.
Beslag til el-motorPå denne båd er der ikke beslag til frontmonteret elmotor. Der bliver monteret beslag, når bådene udskiftes med Crescent 405 joller, hvilket forventes at ske i 2022.
BemærkVær opmærksom på, at der ikke må fiskes eller sejles på det blåtmarkerede stykke ud for Ømborgen på følgende dage i 2021: 5.-6. juni, 13.-15. august og 27.-29. august. Overtrædelse vil medføre karantæne.

Det er kun tilladt at fiske udenfor det grøn-skraverede område, hvis man har den pågældende lodsejers tilladelse.

Det er i henhold til reglerne for fiskeri kun tilladt at benytte båden i Gudenåen fra solopgang (og ikke før kl. 06.00) til solnedgang. I Mossø må båden benyttes hele døgnet.

Båden er svær at komme til, da engen man skal passere ofte står under vand og er stærkt mudret med ikke synlige huller. Waders anbefales ved passage af engen.
TilsynsførendeSe Tilsyn og fejlmelding.
BookingSilkeborg Fiskeriforenings bådbooking.
Interaktivt kortFuldskærms interaktivt Google Maps kort med dybdekurver og mulighed for at få vist position. Læs mere om mulighederne her.
PrintPrintervenlig kort over søen.
Fiskevand revideret 1. juni 2019.

Billeder

Båden i Mossø
Båden i Mossø ved Lindholmvej.