Aborrekonkurrencen 2019

Søndag afviklede Silkeborg Fiskeriforening den traditionsrige aborre konkurrence i foreningens vande. 29 deltagerer havde fundet vej til fiskevandet. Det viste sig hurtigt at aborrerne gerne ville lege med denne smukke efterårsdag og der blev fanget mange fisk. Der var desværre langt imellem de store aborrer, men enkelte fiskere lykkedes med at få de store sortstribede til at hugge.

Der var deltagere i alle aldre, men det var en af de lokale unge fiskere der løb med sejren. Robin Berggreen Andersen vandt konkurrencen med en flot aborre på hele 42 cm.

Der var præmier sponseret af Jagtogfisk.dk – Silkeborgs Outdoor Butik.

Senior

1. Robin Berggreen Andersen 42 cm
  2. Peter Fris 39 cm
  3. Lars Frederiksen 35 cm
  4. Daniel Kristensen 33,5 cm
  5. Jacqueline Daguio 33 cm

Junior

1. Marius Louring 24,5 cm
  2. Patrick Alexandersen 23 cm
  3. Tobias Frederiksen 15,5 cm

Silkeborg Fiskeriforening siger tak for opbakningen. Vi er klar med årets sidste forenings fiskekonkurrence, som er Gedde konkurrencen lørdag den 26. oktober. Der er start kl. 7:30-8:00 i foreningens lokaler på Nylandsvej 70, 8600 Silkeborg.

Konkurrenceudvalget

Billeder

Klik på billederne for at se dem i stor størrelse.

Vinderne af aborrekonkurrencen 2019.