Børnenes fiskekonkurrence blev en succes

Der var 23 glade tilmeldte børn der alle fiskede på livet løs. Der blev fanget aborre, skalle, rudskalle, flire og brasen. en af drengene mistede en kæmpe gedde, som Daniel senere fangede, da den kom drivende, halv død, med en stor wobler i munden. Dens liv stod ikke til at redde trods gentagende genoplivningsforsøg. så den ca. 65 cm store fisk blev bragt til “lit di parade” i Iskælderdalen til stor interesse for alle deltagere og billede tagning af (næsten)fangeren 🙂

Der blev spist pølser, sponseret af Lars Radant, mens dommerbordet fik styr på vinderlisterne.

Præmieoverrækkelsen stod Daniel og Emil for, de to drenge klarede det helt fantastisk, det var dejligt at se ungdommen give håndtryk til de små nye lystfiskere, der er ingen tvivl om at de to fik sig nogle nye fans i går, lad os håbe at det smitter af til junioraftenerne den kommende tid.

Der blev uddelt præmier til 20 forskellige børn, det betød at der til sidst kun stod tre (3!) fiskere der ikke havde fanget fisk, de fik naturligvis en trøste præmie, så ALLE børn var glade. Er det ikke bare fantastisk, at vi har så godt fiskevand at næste alle børn fanger fisk i en 4 timers konkurrence. 🙂

Konkurrenceudvalget