Thorsø

BådCrecent 405 jolle, der er placeret ved enden af Thorsø Allé.
NummerSB2548.
PositionBemærk, at båden har fået ny plads og ligger nu ved enden af Thorsø Allé.
ParkeringDer kan parkeres ved enden af Thorsø Allé.
SæsonHele året. I vinterperioden ligger båden på land, men kan bookes på normal vis. Efter endt brug skal båden tilbage på land og vendes med kølen opad, hvilket kræver mindst to voksne. Båden må under ingen omstændigheder sejle i is.

Den aktuelle status kan ses på bådafdelingens statusside.
Beslag til el-motorPå denne båd er der et beslag til frontmonterede Minn Kota el-motorer. Beslaget er monteret med stærk montagelim. Forsøg på at afmontere beslaget vil beskadige beslag og plade.
BemærkDer må ikke benyttes benzin-motor. El-motor er dog tilladt på foreningens båd og den højst tilladte hastighed er 3 knob (se afgørelse fra Naturstyrelsen). Vær ligeledes opmærksom på at landgang på Højø og Bredø er ikke tilladt i perioden 1. marts til 1. maj af hensyn til rugende gæs. Resten af året er landgang tilladt.
TilsynsførendeSe Tilsyn og fejlmelding.
BookingSilkeborg Fiskeriforenings bådbooking.
Interaktivt kortFuldskærms interaktivt Google Maps kort med dybdekurver og mulighed for at få vist position. Læs mere om mulighederne her.
PrintPrintervenlig kort over søen.
Fiskevand revideret 29. januar 2016.

Billeder

Båden i Thorsø