Mossø (Klostermølle)

BådCrecent 405 jolle (se billedet længere nede på siden).
PositionN 56.0406 Ø 9.6942.
ParkeringVed booking af båden ved Klostermølle har man tilladelse til at køre i én bil til parkeringspladsen ved den røde bygning (se kort og billede). Den anviste rute skal følges og der må ikke køres på stykket fra parkeringspladsen og ned til båden. For at undgå en eventuel bøde skal der placeres en synlig, midlertidig kørselstilladelse i bilen. Du kan printe og udfylde en midlertidig tilladelse her. Tidspunkterne på tilladelsen skal være identiske med bookingtiderne i bookingsystemet.
SæsonHele året. Båden må under ingen omstændigheder sejle i is.

Den aktuelle status kan ses på bådafdelingens statusside.
BemærkDet er ikke tilladt at fiske i åen mellem bådpladsen og Mossø.

Vær opmærksom på, at der ikke må fiskes eller sejles på det blåtmarkerede stykke ud for Ømborgen på følgende dage i 2021: 5.-6. juni, 13.-15. august og 27.-29. august. Overtrædelse vil medføre karantæne.

Det er kun tilladt at fiske udenfor det grøn-skraverede område, hvis man har den pågældende lodsejers tilladelse.

Det er i henhold til reglerne for fiskeri kun tilladt at benytte båden i Gudenåen fra solopgang (og ikke før kl. 06.00) til solnedgang. I Mossø må båden benyttes hele døgnet.
TilsynsførendeSe Tilsyn og fejlmelding.
BookingSilkeborg Fiskeriforenings bådbooking.
Interaktivt kortFuldskærms interaktivt Google Maps kort med dybdekurver og mulighed for at få vist position. Læs mere om mulighederne her.
PrintPrintervenlig kort over søen.
Fiskevand revideret 1. juni 2019.

Båden ved Klostermølle.
Klostermølle parkering
Der må parkeres vinkelret ind mod bygningen. Der må ikke parkeres foran porten ved enden af bygningen.