Ry Møllesø

BådCrecent 405 jolle.
NummerSB1089.
PositionN 56.0904 Ø 9.7535.
ParkeringDer kan parkeres på pladsen til venstre for den røde bom. Pas på ikke at spærre for indkørslen til spejderhuset. Alternativt kan der parkeres i græsset langs cykelstien. Se billederne længere ned på siden.
SæsonHele året. I vinterperioden ligger båden på land, men kan bookes på normal vis. Efter endt brug skal båden tilbage på land, hvilket kræver mindst to voksne, da båden vejer 130 kg. Båden må under ingen omstændigheder sejle i is.

Den aktuelle status kan ses på bådafdelingens statusside.
Beslag til el-motorPå denne båd er der et beslag til frontmonterede Minn Kota el-motorer. Beslaget er monteret med stærk montagelim. Forsøg på at afmontere beslaget vil beskadige beslag og plade.
BemærkDet er ikke tilladt at fiske nord for bådens placering (se kort). Dette er en fredningszone. Overtrædelse medfører politianmeldelse og karantæne fra foreningen ved kontrol.

Det er i henhold til reglerne for fiskeri kun tilladt at benytte båden fra solopgang (og ikke før kl. 06.00) og til solnedgang.
TilsynsførendeSe Tilsyn og fejlmelding.
BookingSilkeborg Fiskeriforenings bådbooking.
Interaktivt kortFuldskærms interaktivt Google Maps kort med dybdekurver og mulighed for at få vist position. Læs mere om mulighederne her.
PrintPrintervenlig kort over søen.
Fiskevand revideret 1. oktober 2014.

Billeder

Båden i Ry Møllesø
Båden i Ry Møllesø.
Vinterbåden i Ry Møllesø
Vinterbåden i Ry Møllesø.
Parkering
Parkering ved Ry Mølle Sø. Pas på ikke at spærre for indkørslen til spejderhuset (den røde bom).
Parkering
Parkering ved Ry Mølle Sø. Pas på ikke at holde på cykelstien.