Søørredkonkurrencen

Søndag den 10. april afholdte foreningen den årlige søørredkonkurrence på søerne.

Vejret var super, rigtigt søørred vejr, med lidt spredt sol strejf, vind så der var gang i vandet uden at det umuliggjorde fiskeriet.

Så alle forholdende var til, at det skulle være chance for at i år vil der blive indvejet nogen fisk. Det eneste, der talte lidt i mod var brune kisel alger, der nedsatte sigten lidt. Men der blev fanget ørreder i 3 af bådene, og totalt 6 stk.

Der var desværre kun 13 deltager og havde der været flere deltager, havde der sikkert også kommet flere fisk på land, men dem der var havde en super dag på vandet.

Senior

1. Morten Beck Nielsen – 62 cm
  2. Jacob Juul Rasmussen – 55 cm
  3. Christian Nagstrup – 50 cm

Junior

Der var desværre ingen af juniorene, som fangede fisk. De fik alle en fiskekasket Sponseret af Rapala.

Øvrige præmier var sponseret at Fiskeriforeningen og Grejbiksen Trige.

Billeder

Klik på billederne for at se dem i stor størrelse.

Morten Beck Nielsen - 62 cm

Morten Beck Nielsen med vinderørreden på 62 cm.

Jacob Juul Rasmussen - 55 cm

Jacob Juul Rasmussen – 55 cm.

Christian Nagstrup - 50 cm

Christian Nagstrup – 50 cm.

Morten Beck Nielsen - 51 cm

Morten Beck Nielsen – 51 cm.