Nyt fiskevand i Mossø

Kære Medlemmer

Det er en rigtig stor fornøjelse, at vi kan fortælle, at der er indgået en aftale med den Katolske kirke i Danmark og Silkeborg Fiskeriforening, der giver os godt 60 ha ekstra fiskevand i den vestlige ende af Mossø. Aftalen er gældende fra 1. juni.

I skal være opmærksom på at der er specielle dage der under ingen omstændigheder må fiskes, eller sejles i foreningens både foran Ømborgen og Kirken. Det drejer sig om matriklerne 2t, 2y og 2u der er markeret med blåt på kortet. I 2019 er det ikke tilladt på følgende datoer: 2. juni, 10. august og 24 oktober. Overtrædelse vil medføre karantæne.

Der er også lidt mose med, der er forbeholdt medlemmerne, så husk det skal fiskes skånsomt. Kortet over Mossø opdateres 1. juni.

Knæk og bræk