Foreningen søger frivillige

Kære medlem af Silkeborg Fiskeriforening

Foreningen vil i løbet af sommeren forsøge at øge aktiviteterne for foreningens medlemmer.

Det kan være til vandløbspleje og restaurering. Det kan være bygning og vedligeholdelse af broerne ved vores vande. Der er også mulighed for at hjælpe til med opdræt og udsætning af ørred og udsætning af ål. Man forpligtiger sig kun fra gang til gang med mindre man for eksempel ønsker at være en del af det faste vandplejeudvalg eller for eksempel melder sig til Ørredfondens pasningsordning. Hvis du ønsker at melde dig som frivillig i foreningen, kan du sende en mail til formand@silkeborg-fiskeriforening.dk.

For at blive informeret om disse og andre aktiviteter, skal du tilmelde dig til vores nyhedsbrev. Tilmeldingen foregår ved at udfylde formularen, som du finder i højre side.