Legend

SymbolDescription
Fiskeri tilladt med fiskekortFishing allowed for persons with fishing permit from Silkeborg Fiskeriforening and children under the age of 15.
Frit fiskeriFree fishing. Requires, however, a state fishing license according to current rules.
Ingen aftale om fiskeriNo agreement on fishing.
Fiskeri tilladt fra bådNo fishing from land. Fishing only allowed from boat for persons with fishing permit from Silkeborg Fiskeriforening and children under the age of 15.
Fiskeri kun for medlemmerFishing only allowed for members of Silkeborg Fiskeriforening.
Fiskeri kun for medlemmer og børnFishing only allowed for members of Silkeborg Fiskeriforening and children under the age of 15.
Fiskeri kun for medlemmer og kun fra bådNo fishing from land. Fishing only allowed from boat for members of Silkeborg Fiskeriforening and children under the age of 15.
Fiskeri kun med dag- eller ugekortFishing only allowed for members of Fiskeriforeningen Gudenaa and holders of day or week cards from Silkeborg Fiskeriforening.
Fiskeri kun fra båd med dag- eller ugekortNo fishing from land. Fishing only allowed from boat for members of Fiskeriforeningen Gudenaa and holders of day or week cards from Silkeborg Fiskeriforening.
Tidsbegrænset fiskeriFishing from docks allowed from november 1 until march 31 if no boats are moored.
FredningszoneConservation Area – fishing and sailing not allowed.
AdgangsvejAccess road.
FiskeplatformDocks owned by Brosamarbejdet
Fishing from the docks is allowed if no boats are moored and must be stopped upon arrival of boats. Anglers fishing from the docks must pay attention to other users of the docks. Using the docks are at your own risk.

Docks owned by Hjejleselskabet (Hjejlen A/S)
Anglers are welcome. There must, however, always be free access to Hjejleselskabet’s boats. Anglers fishing from the docks must pay attention to passengers getting on and off Hjejleselskabet’s boats. Using the docks are at your own risk.
Handicapvenlig fiskestedWheelchair friendly fishing place.
Fiskeri forbudt fra bådAll boat launching is strictly prohibited (applies to all types of boats, including float tubes).
Motor forbudtMotor boats (including electric motors) are prohibited.
Indkørsel forbudtNo entry.
Motorkørsel forbudtMotor driving prohibited.
ParkeringParking lot.
OphalerpladsSlipway.
SøbadSwimming area.
Offentligt toiletPublic toilet.
Borde og bænkeBenches and tables.
BålpladsCampfire.
HytteCabin.