Fisketegnsnummer på medlemskortet

Som en ekstra service vil foreningen tilbyde at trykke dit fisketegnsnummer på medlemskortet fra og med 2018.

Det kræver dog, at du selv oplyser dit fisketegnsnummer til foreningen. Det gør du ved at logge på vores selvbetjening og indtaste nummeret i feltet med navnet “Fisketegnsnr”. Ved familiemedlemskab kan man skrive flere fisketegnsnumre i feltet og adskille dem med et komma.

Der er en del, der har været inde på selvbetjeningen og indtastet deres fisketegnsnummer. Desværre er der også en del, der har indtastet deres medlemsnummer til Silkeborg Fiskeriforening i stedet for fisketegnsnummeret. Det er selvfølgelig ikke korrekt. Det er nummeret til det statslige fisketegn, der skal indtastes i dette felt.

Husk: Det skal gøres inden 1. januar 2018, hvis du skal være sikker på det kommer med på fiskekortet for 2018.