Pensionistklubben

SeniorFisk er et mødested for medlemmer af Silkeborg Fiskeriforening, hvor aldersgruppen er seniorer. Vi mødes en gang om måneden – i vinterhalvåret kl. 10 i vore lokaler Søndergade 19B, altid til kaffe og rundstykker mm.

Der kan til mødet være et foredrag om en oplevelse fra vor fælles interesse omkring fiskeri eller hyggeligt samvær, hvor vi udveksler erfaringer eller arrangerer fisketure.

Vi bruger e-mail til information og der udsendes altid en mail til medlemmerne, som en reminder et par dage før hvert møde.

Det vil glæde os at hilse på evt. nye medlemmer i SeniorFisk, og du er velkommen til at møde op og se om det er noget for dig. Der er ingen ekstra kontingent at betale, når du er medlem af Silkeborg Fiskeriforening.

Vi har netop sluttet 2016 med en hyggelig Julefrokost, hvor vi var 26 seniorer og vi er klar igen med første møde i det nye år der afholdes den 18. januar kl. 10. Der får vi besøg af et medlems søn, der vil fortælle om den oplevelse, det var at være i Canada og bl.a. fange en stør på mere end 2 meter.

Møder i sæsonnen 2016 afholdes i vore lokaler på Søndergade 19B kl. 10.00:

• 18. januar
  • 15. februar
  • 15. marts
  • 18. oktober
  • 15. november
  • 13. december

2018 byder også på en møderække med følgende dage i foråret:

• 17. januar
  • 14. februar