SeniorFisk

SeniorFisk er et mødested for medlemmer af Silkeborg Fiskeriforening, hvor aldersgruppen er seniorer. Vi mødes en gang om måneden, i vinterhalvåret, en onsdag fra kl.10.00 til kl.12.00, og vi starter altid med kaffe rundstykker mm. Der kan til mødet være et indlæg om nyt, eller det kan være om en oplevelse fra vores fælles interesse omkring lystfiskeriet, er der ikke noget på programmet har vi et hyggeligt samvær, hvor vi udveksler erfaringer og måske arrangerer fisketure.

Vi bruger e-mail til information og der udsendes altid en mail til medlemmerne, som en reminder et par dage før hvert møde Det vil glæde os at hilse på evt, nye medlemmer i SeniorFisk hvor du er velkommen til at møde op og se om det er noget for dig. Der er ingen ekstra kontingent at betale når du er medlem af Silkeborg Fiskeriforening.

Vi har netop afsluttet år 2017 med en hyggelig Julefrokost i vore lokaler, hvor vi var 27 seniorer der havde en god dag.

Næste møde i det nye år 2018 er den 14. Marts. Hold øje på hjemmesiden eller i jeres mail om det bliver i vore lokaler på Søndergade 19 B eller de nye på Nylandsvej 70.

Møder i sæsonen 2018

• 17. januar